Calitate
 

Calitate, Productivitate, Performanta

Calitatea produselor noastre a fost intotdeauna unul dintre criteriile care a convins
cumparatorii romani sa prefere aparatele electrocasnice Arctic. Pentru a ramane in topul
preferintelor consumatorilor, am acordat intotdeauna o atentie deosebita procesului de
fabricare a produselor noastre. Am incercat in permanenta sa imbunatatim fluxul de
productie, prin implementarea de procese si sisteme moderne de management care au
asigurat productivitate si performante maxime, cu respectarea in acelasi timp a mediului
inconjurator. Am inteles ca pentru a realiza lucruri durabile si de calitate, dezvoltarea si
imbunatatirea continua a proceselor de productie si a abordarii manageriale sunt esentiale
pentru a ne mentine in preferintele clientilor nostri. Cu siguranta ne vom ridica intotdeauna
la nivelul asteptarilor acestora, oferindu-le produse special concepute pentru a raspunde
nevoilor lor

Calitate

Garantia calitatii produselor Arctic este asigurata de imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului de Management al Calitatii.

Certificatele obtinute pana in prezent sunt o recunoastere a calitatii proceselor de productie si a produselor noastre (Sistem de Management al Calitatii conform ISO 9001).

Totodata, managementul performant al deseurilor si optimizarea continua a consumului de resurse reprezinta o dovada a angajamentului de a respecta mediul inconjurator, atestat de asemenea prin certificarea Sistemului de Management de Mediu, conform ISO14001.

Produsele noastre sunt dezvoltate in conformitate cu standardele europene de securitate. Marcajul CE aplicat pe toate produsele Arctic atesta conformitatea cu legislatia UE, iar declaratia de conformitate a produselor respecta cerintele standardului european EN ISO/CEI 17050.

Productivitate

Pentru a imbunatati managementul productiei, am implementat o serie de sisteme menite sa asigure cresterea productivitatii si eficientei proceselor de productie.

Incepand cu anul 2004, am introdus in Arctic sistemul TPM (Total Productive Maintenance), un sistem modern de management al productiei, dezvoltat de Japan Institute of Plant Maintenance, ce are ca obiectiv cresterea permanenta a productivitatii prin prevenirea pierderilor din ciclul de viata al fiecărui proces de productie. Filosofia sistemului TPM urmareste sa inteleaga cauzele pierderilor, sa le reduca sau sa le elimine si sa gaseasca solutii concrete pentru imbunatatirea proceselor de productie.

Dupa implementarea sistemului TPM, Arctic a inregistrat o crestere a eficientei generale a echipamentelor de la 68% la 85%.

Prima confirmare a implementarii cu succes a sistemului a venit in anul 2007, cand Arctic a primit premiul TPM pentru excelenta – "TPM Excellence First Category", din partea Japan Institute of Plant Maintenance. A urmat o etapa de consolidare a angajamentului fata de programul TPM, finalizata cu succes in decembrie 2010, prin obtinerea premiului pentru consistenta in TPM din partea JIPM.

Arctic este prima companie din Romania care a implementat sistemul TPM si care a obtinut acest premiu, iar la nivel mondial, dintre cele 90 de fabrici premiate, Arctic s-a numarat in grupul celor 4 din Europa. In prezent, dupa 29 de ani de la introducerea sistemului TPM in lumea businessului, Arctic este un model de succes in industria locala deoarece TPM este un instrument de management industrial foarte puternic, dar si un instrument extrem de valoros pentru gestionarea si motivarea resurselor umane în cadrul companiei.

Performanta

Ne concentram eforturile pentru imbunatatirea continua a performantelor prin intermediul unor procese de control:

  • Testari si inspectii ale liniei de productie.
  • Auditul productiei prin testarea zilnica a 2% din totalul productiei.
  • Inspectarea parametrilor de functionare a echipamentelor.
  • Evaluarea conditiilor de depozitare a materiilor prime si a componentelor.
  • Asistare la incarcarea transporturilor.
  • Teste de performanta pentru 1% din totalul productiei zilnice.
  • Masuratori 3D pentru imbunatatirea controlului calitatii dimensiunilor.
  • Analiza datelor in timpul proceselor pentru a evita produse neconforme.
  • Auditul intern si al furnizorilor.
  • Elaborarea documentelor de calitate: instructiuni, proceduri, planuri.