Tarif standard in retelele nationale
Brandul Arctic este unul dintre cele mai puternice branduri pe piata locala, lider
incontestabil al industriei de electrocasnice. Arctic este o marca matura care combina
experienta de peste 40 de ani si modernitatea intr-un mix care ii asigura cresterea sustinuta
Arctic a parcurs in cei peste 40 de ani de existenta diverse etape de dezvoltare, fiecare
moment aducand un plus de valoare brandului.
In anul 2014 Arctic vine cu o promisiune si mai ferma in fata consumatorilor, aducand serviciile in centrul comunicarii cu scopul de a oferi o experienta de utilizare cat mai placuta pe termen lung pentru produsele din gama. Astfel, Arctic lanseaza in premiera pe piata de electrocasnice din Romania, un produs inovativ, cardul de servicii post-vanzare Arctic Dolce Vita. Acesta reprezinta un pachet unic de servicii de garantie, instalare, mentenanta si interventii, menit sa asigure consumatorilor mai mult confort si mai putine griji in utilizarea produsului Arctic achizitionat, pe toata durata de viata a acestuia. Cardul ofera 2 beneficii esentiale: 1 an in plus de garantie pentru produsul electrocasnic si 20% reducere la toate serviciile oferite prin reteaua de service Arctic, timp de 10 ani, incepand cu prima instalare. Cardul Arctic Dolce Vita este driverul comunicarii Arctic in 2014, campania de promovare derulandu-se sub mesajul cheie “10 ani relaxati cu Arctic Dolce Vita”. Ideea centrala a campaniei este reprezentata intr-un mod foarte expresiv in toate mediile in care aceasta este promovata. Lansarea campaniei Arctic Dolce Vita sustine strategia de marketing din ultimii ani de a targeta consumatorul tanar, obiectivul fiind acela de a imbunatati perceptia asupra brandului si de a moderniza in permanenta imaginea marcii Arctic.
Strategia abordata in perioada 2012-2013 reconfirma si intareste promisiunea pe care brandul Arctic o face consumatorilor: aceea de a le fi mereu aproape prin produse de calitate superioara, cu functii adaptate stilului lor de viata.
Noua gama Arctic cu tehnologia TET ofera solutii moderne de economisire pe termen lung si reprezinta garantia unor beneficii concrete pentru consumator: economie de energie si apa, rezultate de spalare sau de gatire mai performante, economie de timp, siguranta sporita si confort. Astfel, experienta de utilizare a produselor Arctic devine mai facila si mai accesibila, consumatorul beneficiind de un avantaj practic important: economia de bani.
Campania de comunicare derulata sub sloganul "Economiseste cu TET" este o abordare indrazneata, iesita din tipare, ce prezinta avantajele avansului tehnologic intr-un mod neasteptat, deschizand drumul unei altfel de comunicari in categoria electrocasnicelor. Acesta este un pas extrem de important in evolutia brandului si este o dovada a maturitatii si modernitatii brandului Arctic.
Lansarea campaniei Arctic Dolce Vita sustine strategia de marketing din ultimii ani de a targeta consumatorul tanar, obiectivul fiind acela de a imbunatati perceptia asupra brandului si de a moderniza in permanenta imaginea marcii Arctic.
In perioada 2008-2011, Arctic a continuat comunicarea catre targetul tanar printr-o noua abordare. Promovarea companiei in calitate de furnizor de servicii aditionale pentru consumator prin lansarea conceptului "Arctic. Pentru tine" a fost comunicata printr-o serie de campanii on-line, avand ca suport platforma de comunicare www.arcticpentrutine.ro.
In perioada 2006-2007, strategia de comunicare a targetat consumatorul tanar, obiectivul fiind acela de a revigora, de a intineri si moderniza imaginea marcii Arctic.
Campaniile de comunicare realizate sub conceptul "Crede in tine", "Alege sa traiesti din plin" si "Inspirat din viata", s-au adresat tinerilor, incurajandu-i sa-si urmeze visele si aspiratiile. Aceste campanii au asociat caracteristicile publicului tanar – dinamismul si vitalitatea – noilor produse Arctic, mult mai performante, moderne, in linie cu cerintele unei vieti dinamice si pline de energie. Cele trei campanii au marcat inceputul unui nou mod de abordare a consumatorilor, obiectivul fiind de a schimba pozitionarea Arctic de furnizor accesibil de electrocasnice la cea de partener de dezvoltare personala.
In 2005, "Noua familie Arctic" a adaugat valori moderne, precum designul si tehnologia avansata, unui set de valori traditionale Arctic.
Comunicarea pe brandul Arctic a fost completata in 2004 prin mesaje care prezentau avantajul tehnologic complex pe care noile produse Arctic il ofereau.
Tot in 2004, "Descopera noua culoare Arctic" a fost conceptul sub care a fost lansata pe piata gama de televizoare Arctic, ce a sustinut politica companiei de a oferi consumatorilor o gama diversificata de produse, functionale si accesibile.
Extensia de brand a fost unul dintre momentele decisive in istoria marcii Arctic, in 2003 Arctic devenind de la o marca de frigidere la un brand complet de electrocasnice. Lansarea gamei extinse de frigidere, masini de spalat, aragaze si aspiratoare comunicata prin campania “Esti de 4 ori mai fericit cu Arctic” a fost un succes absolut. Aceasta a revitalizat marca si i-a dat si mai multa forta, convingand consumatorii prin coerenta si respectarea promisiunilor facute.
Strategia de comunicare s-a bazat pe urmatoarele valori ale brandului: durabilitate, orientare catre familie, confort.
In perioada 2000-2002, brandul intra intr-o etapa de redefinire a tuturor elementelor de identitate – logo, slogan – si se decide repozitionarea marcii Arctic prin targetarea consumatorului tanar (25-45 de ani), in special a tinerelor familii.
In primii 30 de ani de la infiintare compania a fost orientata catre productie, brandul Arctic castigand notorietate, datorita calitatii extraordinare a produselor, devenind in timp marca de frigidere reprezentativa pentru romani.