Sprijinam clientii seniori prin prioritizarea in service a solicitarilor si interventie gratuita pentru repararea produselor electrocasnice

Publicat la data de: 04/13/2020, 07:59

Autor: Arctic

Sprijinam clientii seniori prin prioritizarea in service a solicitarilor si interventie gratuita pentru repararea produselor electrocasnice
Sprijinam clientii seniori prin prioritizarea in service a solicitarilor si interventie gratuita pentru repararea produselor electrocasnice
https://www.arctic.ro/blog/wp-content/uploads/2020/04/Banner_articol_Service.jpg
April 14, 2020
Arctic

Venim in sprijinul clientilor seniori, prin tratarea cu prioritate a solicitarilor acestora si interventie gratuita pentru repararea produselor electrocasnice necesare derularii vietii in confortul propriei case. Astfel, in cazul apelurilor primite de call-center-ul nostru pentru departamentul de service, tehnicienii companiei vor acorda prioritate solicitarilor venite din partea clientilor seniori, pentru toate electrocasnicele companiei, in perioada […]

service Arctic

Venim in sprijinul clientilor seniori, prin tratarea cu prioritate a solicitarilor acestora si interventie gratuita pentru repararea produselor electrocasnice necesare derularii vietii in confortul propriei case.

Astfel, in cazul apelurilor primite de call-center-ul nostru pentru departamentul de service, tehnicienii companiei vor acorda prioritate solicitarilor venite din partea clientilor seniori, pentru toate electrocasnicele companiei, in perioada de stare de urgenta, in care exista restrictii de circulatie pentru persoanele de peste 65 de ani.

service Arctic

 

Prioritatea acordata seniorilor de catre departamentul de service face parte din planul de actiuni luate de compania noastra de a veni in ajutorul clientilor si a comunitatilor locale in perioada starii de urgenta.

Reteaua de service-uri Arctic, infiintata in 1978, este dedicata produselor electrocasnice mari si electrocasnice mici, fiind cea mai mare din Romania.  Dispunem de o echipa de 110 tehnicieni cu experienta, care lucreaza in 37 de puncte de lucru, asigurand servicii profesioniste pentru toate categoriile de produse din portofoliul brandurilor noastre.

Totodata,  detinem un call-center cu o experienta de peste 15 ani pe piata, unde specialistii intra in contact cu peste 350 de clienti zilnic. Acestia din urma pot beneficia de expertiza si experienta operatorilor in orice moment, dar si de informatii complete cu privire la produsele pe care le detin, instalarea unui produs nou achizitionat sau de sfaturi privind utilizarea pe o perioadacat mai indelungata a acestora.

Urmarim si respectam recomandarile oficiale facute de autoritatile locale de sanatate din Romania si adaptam constant masurile necesare la politicile interne si planurile de actiuni, recomandand totodata angajatilor si partenerilor, cat si clientilor sa respecte masurile de preventie in aceasta perioada.