Un brand puternic se sprijina pe comunitatea pe care o reprezinta. Privim impreuna in aceeasi directie, avem aceleasi valori si ramanem impreuna. Iar pentru noi, ca brand, cea mai frumoasa dovada ca reusim sa iti fim alaturi este votul tau de incredere, pe care ni l-ai acordat din nou.
Pentru al doilea an consecutiv, Arctic a fost desemnat cel mai puternic brand romanesc, potrivit studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research si BIZ in 2021. Ne mandrim sa fim martorii vietilor atator generatii de romani, in gospodariile de pretutindeni in tara. Mai mult, cu un portofoliu de produse ce include aparate frigorifice, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe, electrocasnice incorporabile, aragaze, hote, masini de spalat vase si electrocasnice mici, suntem prezenti pe piete din zeci de tari si vom continua sa ducem inovatia autohtona la cele mai inalte cote.
Cum arata pentru noi mandria sa fim in top
„Suntem onorati sa fim si in 2021 pe primul loc in clasamentul celor mai puternice branduri din Romania. Le multumesc romanilor pentru incredere si loialitate. Vom continua sa le oferim solutii avansate tehnologic menite sa le faca viata de zi cu zi mai usoara, dar si sa contribuie, in acelasi timp, la un stil de viata mai sustenabil. Grija pentru mediu se afla in centrul preocuparilor noastre, sustenabilitatea si plus-valoarea fiind componente esentiale ale modelului nostru de business. Arctic investeste constant in dezvoltarea operatiunilor din Romania ca parte a strategiei de a o transforma intr-un hub de productie regional. Totodata, ca brand care pune oamenii pe primul loc, ne dorim sa ramanem cat mai aproape de romani si prin strategia noastra de CSR, implicandu-ne in continuare activ in comunitate”
Cum functioneaza BrandRO
BrandRO analizeaza “puterea” brandurilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali.
Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani. Performanta brandurilor autohtone este cuantificata pe baza a trei indicatori: importanta, gradul de utilizare si notorietate.