Aproape de familiile romanilor și cunoscand obiceiurile și traditiilor acestora din interior, suntem un brand apreciat pentru calitatea produselor, pentru expertiza in domeniul electrocasnicelor, dar și pentru faptul ca s-a adaptat constant nevoilor consumatorilor, inovand și dezvoltand permanent portofoliul de produse in acord cu evolutia pietei.
Noua campanie „Functii inspirate din viata ta” vine ca o continuare fireasca a platformei “Stim familiile de romani din interior si face trecerea spre o abordare orientata catre tehnologie.
Magia poate aparea cand nu te astepti, pentru ca noile functii ale electrocasnicelor transforma activitatile zilnice in momente placute. Gatitul devine bucuria de a fi impreuna, alimentele proaspete ajung din frigider direct in farfuria ta, iar tu poti folosi toate produsele relaxat, deoarece venim in ajutorul tau cu extra beneficii (5 ani garantie, 45 de zile sa te convingi si retea de service cu acoperire nationala). Te invitam sa descoperi functiile inspirate din viata ta!
„Arctic este un brand ce se reinventează permanent, atât la nivel tehnologic, dar și la nivel de abordare. Faptul ca românii știu că produsele noastre vin cu cel mai bun raport calitate-preț ne-a determinat să mutăm dialogul si mai mult în zona de tehnologie. Pentru această campanie am implementat și un mod nou de lucru: Working in Squads – format din echipe cross functionale atat pe verticala cat si pe orizontala. Acest mod de lucru ne-a ajutat sa crestem agilitatea si sa dezvoltam / monitorizam in timp real procesul de imbunatarile a performantei campaniei“, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing Arctic.
Campania se bucura de un landing page dedicat, materiale video, fiind activa si pe platformele de social media ale brandului, radio, precum si la retaileri.
Suntem cel mai cunoscut brand in ceea ce privește notorietatea spontana și cea asistata*, precum si lider de volum in piata de electrocasnice din Romania.** Brandul ofera o gama completa de peste 160 de produse, de la aparate frigorifice, mașini de spalat rufe sau vase, uscatoare de rufe, aragaze și hote, pana la electrocasnice incorporabile (plite și cuptoare), dar și un pachet complet de servicii.
Anul acesta, Arctic a fost declarat, in cadrul studiului ICEARTIAS Best Buy Award drept brandul ce ofera cel mai bun raport calitate-pret. Certificarea a fost acordata ca urmare a raspunsurilor oferite de un esantion reprezentativ la nivel national de 1.200 de romani. Respondentii au fost intrebati care este brand-ul de electrocasnice care ofera cel mai bun raport calitate-pret din Romania, in topul preferintelor fiind votat brand-ul Arctic. Misiunea studiului ICERTIAS Best Buy Award este de a cunoaște experientele utilizatorului și perceptiile referitoare la produsele și serviciile despre care aceștia considera ca ofera cel mai bun raport pret-calitate.
Acest proiect a fost dezvoltat alaturi de agentia Publicis Dialog, Infinit Solutions si Stereotip.
Descopera aici mai multe functii inspirate din viata ta!
*Conform studiului cantitativ Ipsos, Martie 2019.
**Conform studiului cantitativ GFK, Mai 2019.