Ne-am unit fortele impreuna cu MagicCamp si am lansat campania ♥️ Arctic prin care promovam patru proiecte care au la baza: dragostea, familia, prietenia si spiritul, valori fundamental umane.
Prin intermediul noii campanii de comunicare, reprezentam vocea a patru proiecte MagiCAMP concepute pentru a oferi sprijin familiilor greu incercate. Descoperim cum situatii dintre cele mai dificile pot gasi cateodata rezolvare prin solidaritate, compasiune si dragoste fata de semeni.
Pagina de campanie gazduieste cele patru proiecte, precum si ambasadorii acestora. Contribuie si tu la efectul campaniei, distribuie mesajul si sustine familiile vulnerabile prin donatii in bani sau alte obiecte necesare, actiuni de voluntariat sau chiar recomandari catre cei care pot ajuta. De asemenea, poti descarca wallpaperul de pe pagina de campanie si il poti distribui pe canalele de social media. Inregistram fiecare Share al proiectelor, fii alaturi de noi si impartaseste #efectularctic.
„Stim ca fericirea nu tine de tipare sau reguli, de portrete ideale, ci de momente pe care le traim impreuna si de posibilitatea de a intinde o mana de ajutor atunci cand cineva are mai mare nevoie. Deoarece Arctic are o istorie lunga alaturi de familiile de romani, a fost prezent in casele acestora atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin placute si a evoluat odata cu ei, am considerat implicarea in CSR o etapa naturala in dezvoltarea brandului Arctic. Noi nu dorim sa pretindem dragostea romanilor, ci sa o castigam prin actiuni concrete. Daca din punct de vedere tehnologie avem o preocupare permanenta pentru optimizarea functiilor electrocasnicelor pentru a usura viata de zi cu zi a oamenilor, din punct de vedere comunicare dorim sa transmitem valorile de brand cu care ne identificam, respectiv: familie, prietenie, dragoste si valori spirituale.
De aceea, ♥️ Arctic are scopul de a-i uni pe oameni si de a-i determina sa se alature cauzelor”, a adaugat Daniela Costi, Brand Manager Arctic.
Proiecte dezvoltate:
MagicLove este un proiect despre dragoste si despre cum aceasta ne poate schimba destinele. Arctic si MagiCAMP, cu sustinerea lui Vladimir Draghia si Alice Cavaleru, incurajeaza cuplurile sa se alature cauzei si sa impartaseasca iubirea lor prin donarea unei parti din darul de nunta sau contravaloarea marturiilor unor familii aflate la nevoie. Astfel, tinerii proaspat casatoriti pot porni la drum cu o fapta buna.
Deoarece credem in valorile prieteniei adevarate, cea care uneste oameni si comunitati, ne-am alaturat unui proiect care are drept punct de plecare chiar aceasta idee. Prin proiectul MagicMakers, Arctic si MagiCAMP, cu sustinerea lui Robert Diaconeasa (Daddy Cool), isi propun sa ii ajute pe cei care isi doresc sa fie alaturi de un prieten la nevoie. Tinerii invata sa faca fundraising pentru o persoana draga, fiind incurajati sa-si dezvolte creativitatea si perseverenta. Acestia pot initia orice proiect, de la un spectacol de stand-up comedy pana la un concert cu scop caritabil, incasarile in urma evenimentului mergand catre prietenul lor care are nevoie de aceste fonduri.
Bursele Magic sunt destinate copiilor care au trecut prin incercari greu de imaginat, dar care vor sa isi urmeze visul. Orice copil trebuie sa aiba posibilitatea de a-si urma visul, chiar daca intampina dificultati financiare. De aceea, Arctic si MagiCAMP, alaturi de Catalina Grama (Jojo), vin in sprijinul lor cu Bursele Magic, un proiect care isi doreste sa aduca un zambet copiilor si parintilor greu incercati de viata.
Caravana Magic a inceput anul trecut in perioada Craciunului, cand echipa MagiCAMP a strabatut tara pentru a oferi cadouri catre mai mult de 100 de familii care se confrunta cu un diagnostic oncologic, dar si cu probleme de ordin material. In toamna aceasta, caravana Magic impreuna cu Arctic va strabate tara pentru a oferi unor astfel de familii greu incercate electrocasnicele necesare intr-o gospodarie. In calitatea sa de brand care sustine familiile de romani, ne propunem sa fim alaturi de cat mai multe dintre acestea si in momentele grele, asa cum este cazul cand se confrunta cu un diagnostic oncologic al unui copil.
Descopera mai multe informatii despre #efectularctic asupra familiilor de romani.