Program:


Luni - Vineri: 08:30 - 20:00
Sambata: 08:30 - 17:00

Tarif standard in retelele nationale

 

Brandul Arctic lanseaza campania „Din dragoste pentru bucataria Arctic”, o reinterpretare a celor mai cautate opt retete din Romania

Autor: Arctic

Data publicarii: April 25, 2024

Data modificarii: April 29, 2024

  • Prima pagină
  • Articole recente
  • Brandul Arctic lanseaza campania „Din dragoste pentru bucataria Arctic”, o reinterpretare a celor mai cautate opt retete din Romania

Brandul Arctic lanseaza un nou proiect digital prin care propune reinterpretarea unor retete familiare, in variante inedite, adaptate noilor stiluri culinare.

Campania „Din dragoste pentru noua bucatarie Arctic” propune o serie de video culinare captivante si usor de urmarit, care implica transformarea celor mai cautate 8 retete din Romania in versiuni keto, vegan si fara gluten. Primele trei sortimente preparate in acest stil sunt cele specifice Sarbatorilor Pascale: drob, pasca si cozonac.

In ultimii ani, preferintele gastronomice ale consumatorilor romani au reflectat o tranzitie semnificativa catre stiluri noi. In special in cazul generatiilor tinere este evidenta cresterea apetitului pentru stiluri culinare adaptate la diversitatea culturala si la influentele internationale, cum ar fi cele vegane, vegetariene, keto sau fara gluten. Ultimele tendinte arata ca generatia Z prefera alimentele integrale, organice si pe baza de plante – percepute ca alternative sanatoase – si evita alimentele procesate, pe care le privesc negativ. Milenialii cauta, la randul lor, alimente naturale si sanatoase.

Campania „Din dragoste pentru noua bucatarie Arctic” reinterpreteaza retete indragite oferind solutii care sa raspunda tuturor stilurilor si preferintelor culinare. Obiectivul acestui demers este de a veni in sprijinul interesului crescut al consumatorilor, creand un mediu pozitiv si receptiv, pentru experienta si savoarea culinare, oferind o serie de retete usor de pregatit acasa, cu ingrediente locale, alaturi de electrocasnicele incorporabile Arctic.

„Ne continuam misiunea de a evolua impreuna cu romanii, oferindu-le produse de cea mai buna calitate. Odata cu redenumirea companiei in Beko Romania, brandul Arctic, un brand puternic, continua sa creasca si sa se dezvolte. Prin intermediul campaniei „Din dragoste pentru noua bucatarie Arctic”, oferim solutii inovatoare alaturi de tehnologiile de varf care redefinesc modul in care ne raportam la ceea ce facem zi de zi in bucatarie. Arctic este un brand care priveste spre viitor, iar prin aceasta campanie ne propunem sa raspundem nevoilor generatiilor celor mai tinere, onorand, in acelasi timp, traditia. Din dragoste pentru romani, Arctic reinterpreteaza retetele copilariei intr-o adaptare la tendintele gastronomice actuale, oferind solutii usor de implementat”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Beko Romania. 

Canalul principal al campaniei este YouTube, unde a fost creat un playlist dedicat, care acopera cele 3 categorii de retete.

Prin aceasta initiativa, brandul Arctic isi continua parcursul axat pe promovarea unui stil de viata responsabil, fiind, alaturi de show-ul gastronomic online „Traditii culinare sustenabile” o extindere fireasca a campaniei „Mancarea de la producatorii locali merita electrocasnicele incorporabile Arctic”, lansata in octombrie 2022.