Arctic, lider pe piata locala de electrocasnice, aniverseaza Ziua Nationala a Romaniei cu un mesaj pe unul dintre cele mai cunoscute panouri publicitare din lume, in Times Square, New York. Prin acest proiect, Arctic, un brand cu o istorie de peste 50 de ani, isi propune sa fie alaturi de romani, oriunde ar fi ei.
Astfel, in centrul metropolei, pe ecranul Nasdaq, cu o inaltime de 37 de metri si o suprafata totala de aproximativ 1.000 de metri patrati, difuzam in decursul zilei de 1 Decembrie un mesaj pentru romanii de pretutindeni, completat de culorile steagului romanesc si imagini reprezentative.
Prezenta Arctic in Times Square face parte din initiativa 365 Days of Romania in Times Square, care are drept scop promovarea identitatii si culturii romanesti la nivel global. Prin participarea la acest proiect, ne propunem sa aducem in prim-plan relatia speciala pe care am construit-o cu romanii si sa devenim un ambasador al valorilor autohtone.
„Suntem mandri sa sarbatorim Ziua Nationala alaturi de cei din tara, dar si de milioanele de romani aflati peste hotare. Prin prezenta in Times Square de 1 Decembrie, ne-am propus sa le fim alaturi celor care sunt departe de casa, dar si sa dam Zilei Nationale importanta pe care o merita. Iubesc Romania si imi doresc sa facem tot mai cunoscut numele ei la nivel global. Cred din toata inima in potentialul economic si tehnologic al tarii si in capacitatea sa de a deveni un hub regional. Nu in ultimul rand, sunt convins ca productia de electrocasnice poate deveni nu doar un motor de crestere, ci si un brand de tara”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.
„Suntem atenti la nevoile romanilor, astfel ca brandul Arctic a evoluat odata cu ei si, astazi, inseamna modalitati inovatoare de productie, dezvoltarea de produse sustenabile si incurajarea unui stil de viata care respecta planeta. Le multumim pentru incredere si le suntem recunoscatori pentru onoarea de a ne situa pe primul loc in preferintele lor. Prin prezenta in Times Square, am vrut sa onoram aceasta relatie speciala pe care o avem cu romanii aducand tricolorul mai aproape de sufletul celor aflati dincolo de hotare”, a adaugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director.
„In calitate de cel mai puternic brand autohton, ne bucuram sa transmitem un mesaj din inima de Ziua Nationala. Stim ca este greu sa fii departe de casa si sa ai Romania in suflet, motiv pentru care am vrut sa le transmitem romanilor din diaspora ca le suntem aproape. Este o mare bucurie pentru noi ca, prin acest proiect, sa sustinem promovarea unei imagini pozitive despre tara si sa celebram talentul romanesc, oriunde s-ar afla el”, a mentionat Daniela Costi, Senior Brand Manager Arctic.
In 2023, Arctic si-a mentinut pozitia de lider in clasamentul brandurilor autohtone, ocupand, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc in Top “Cele mai puternice branduri romanesti”, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research si BIZ. Totodata, Arctic este cel mai vandut brand de electrocasnice mari din Romania, potrivit studiului Euromonitor Consumer Appliances editia 2023.