Program:


Luni - Vineri: 08:30 - 20:00
Sambata: 08:30 - 17:00

Tarif standard in retelele nationale

 

Afla ce s-a intamplat in laundromatul Arctic de la Nostalgia!

Autor: Arctic

Data publicarii: July 24, 2023

Data modificarii: July 24, 2023

Anul acesta la Festivalul Nostalgia, unul dintre cele mai de succes evenimente din Bucuresti, i-am invitat pe cei peste 85.000 de participanti sa-si redescopere garderoba, ca parte a unui stil de viata sustenabil, intr-o experienta imersiva pe ritmurile anilor ’90.

4 zile de festival in care trecutul s-a imbinat cu viitorul

https://www.youtube.com/watch?v=BCKtLuQiKvo

Prezenti pentru prima data la un festival, am decis sa transpunem in realitate campania Forgotten – Redescopera-ti garderoba cu tehnologia ExtraSteam, demarata anul trecut si premiata in 2023 cu Gold Effie la categoria Durables, punand accentul si cu aceasta ocazie pe importanta consumului responsabil.

Sa purtam mai mult hainele pe care le avem deja este cel mai bun raspuns la problema supraconsumului de textile, care genereaza o utilizare enorma de resurse, poluare si foarte multe deseuri.

Am invitat festivalierii sa paseasca intr-un spatiu iesit din tipare, dedicat tuturor celor care se regasesc in atmosfera retro disco future. Zona de activare, care s-a ascuns in spatele unui enorm dressing, a fost dezvoltata in jurul conceptului de bar speakeasy. In spatele mai multor randuri de haine, trecand printr-un portal sub forma unui hublou supradimensionat al unei masini de spalat, invitatii au putut sa descopere un party in laundromat, la care mii de oameni s-au distrat pe ritmurile anilor ’90. S-au facut multe poze si videouri memorabile, canalele de socializare pastreaza amintiri de neuitat.

Sub hashtag-urile #nepurtate, #redescoperatigarderoba, #incaareeticheta si sub sloganul “Forgotten – Redescopera-ti garderoba de festival!”, i-am incurajat pe participanti sa se bucure mai mult timp de hainele lor si sa aiba grija de mediul inconjurator, cu ajutorul avantajelor oferite de tehnologiei ExtraSteam, tehnologia care joaca rolul principal in campania Forgotten.

Totodata, in zona de activare, participantii au putut sa se implice in sustinerea unei cauze sociale, prin completarea unui quiz despre tehnologie si rolul ei in sustenabilitate. Alaturi de P&G, ne-am angajat ca, la fiecare 1.000 de raspunsuri primite, sa contribuim cu cate o masina de spalat si un uscator de rufe, plus detergent Ariel, sprijinind familii aflate in dificultate, prin intermediul ONG-ului Zi de Bine. Peste 10.000 de persoane au ales sa faca bine alaturi de Arctic, Ariel si Zi de Bine.